Vedení účetnictví

Jsme účetní a poradenská společnost, která Vám poskytne komplexní služby v oblasti účetnictví, daňové evidence a další služby související s chodem Vaší firmy. Orientujeme se na účetnictví a poradenství pro fyzické a právnické osoby, které vykonávají podnikatelskou činnost. Účetnictví vedeme v souladu se Zákonem o účetnictví a dalších souvisejících předpisů.

Poskytujeme:

  • vedení účetnictví (dříve podvojné účetnictví)
  • vedení daňové evidence (dříve jednoduché účetnictví)
  • účetní poradenství
  • sestavení daňových přiznání, rozvaha, výkaz zisků a ztrát
  • přehledy pro potřeby řízení firmy
  • převzetí vedení účetnictví i v průběhu roku
  • sestavení povinných statistických výkazů
  • rekonstrukce účetnictví
  • účetní dohled nad Vaším účetnictvím
  • běžné zastupování na úřadech, finančním úřadu, OSSZ a pojišťovách
  • poradenství v oblasti insolvence.

Daně a personální agenda

K základům poradenství patří komplexní služby v oblasti zdanění právnických i fyzických osob, řešení daňové problematiky včetně zpracování stanovisek, zpracování daňových přiznání ke všem druhům daní i následné zastupování před finančními a jinými úřady.Poradíme Vám v oblasti daně z přidané hodnoty.

K našim službám v oblasti zpracování daní patří zejména:

  • poradenství pro podnikatele - fyzické osoby
  • poradenství pro právnické osoby
  • daňové přiznání k dani z přidané hodnoty a příjmu fyzických a právnických osob
  • přiznání k dani silniční, k dani z nemovitosti, k dani z převodu nemovitostí, atd.
  • související povinné přehledy, souhrnné hlášení, které je nutno zasílat finančnímu úřadu
  • sestavení vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti a funkčních požitků
  • sestavení vyúčtování srážkové daně
  • zastupování před finančním úřadem v běžných záležitostech.

Pro oblast mzdového účetnictví je našim klientům k dispozici mzdové oddělení. Naše zkušená mzdová účetní převezme kompletně mzdovou agendu klienta a nadále spravuje všechny náležitosti související s pracovními smlouvami, přijetím i odchody zaměstnanců, s výpočtem mezd i odvodů daní a příspěvků na sociálním a zdravotním pojištění.

Oblast mzdového účetnictví jsme schopni rozšířit i o část personalistiky, tj. poradenství při zpracování pracovních smluv, řešení pracovně-právní problematiky.

K našim službám v oblasti zpracování mzdové agendy patří zejména:

  • kompletní zpracování mezd malých i středně velkých firem
  • možno včetně výpočtů pohyblivých složek mzdy (provize z prodeje, bonusy apod.)
  • přihlášení i odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a OSSZ (PSSZ)
  • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ (PSSZ)
  • evidenční listy, potvrzení pro úřady práce
  • příkazy k úhradě mezd a odvodů, mzdové listy
  • příprava podkladů pro pravidelné kontroly