Vedení účetnictví
Vedení účetnictví
Jsme účetní a poradenská společnost, která Vám poskytne komplexní služby v oblasti účetnictví, daňové evidence a další služby související s chodem Vaší firmy. Orientujeme se na účetnictví a poradenství pro fyzické a právnické osoby, které vykonávají podnikatelskou činnost. Účetnictví vedeme v souladu se Zákonem o účetnictví a dalších souvisejících předpisů.
Poskytujeme:
- vedení účetnictví (dříve podvojné účetnictví)
- vedení daňové evidence (dříve jednoduché účetnictví)
- účetní poradenství
- sestavení daňových přiznání, rozvaha, výkaz zisků a ztrát
- přehledy pro potřeby řízení firmy
- převzetí vedení účetnictví i v průběhu roku
- sestavení povinných statistických výkazů
- rekonstrukce účetnictví
- účetní dohled nad Vaším účetnictvím
- běžné zastupování na úřadech, finančním úřadu, OSSZ a pojišťovách
- poradenství v oblasti insolvence.
Daně a personální agenda
K základům poradenství patří komplexní služby v oblasti zdanění právnických i fyzických osob, řešení daňové problematiky včetně zpracování stanovisek, zpracování daňových přiznání ke všem druhům daní i následné zastupování před finančními a jinými úřady.Poradíme Vám v oblasti daně z přidané hodnoty.
K našim službám v oblasti zpracování daní patří zejména:
- poradenství pro podnikatele - fyzické osoby
- poradenství pro právnické osoby
- daňové přiznání k dani z přidané hodnoty a příjmu fyzických a právnických osob
- přiznání k dani silniční, k dani z nemovitosti, k dani z převodu nemovitostí, atd.
- související povinné přehledy, souhrnné hlášení, které je nutno zasílat finančnímu úřadu
- sestavení vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti a funkčních požitků
- sestavení vyúčtování srážkové daně
- zastupování před finančním úřadem v běžných záležitostech.
Pro oblast mzdového účetnictví je našim klientům k dispozici mzdové oddělení. Naše zkušená mzdová účetní převezme kompletně mzdovou agendu klienta a nadále spravuje všechny náležitosti související s pracovními smlouvami, přijetím i odchody zaměstnanců, s výpočtem mezd i odvodů daní a příspěvků na sociálním a zdravotním pojištění.
Oblast mzdového účetnictví jsme schopni rozšířit i o část personalistiky, tj. poradenství při zpracování pracovních smluv, řešení pracovně-právní problematiky.
K našim službám v oblasti zpracování mzdové agendy patří zejména:
- kompletní zpracování mezd malých i středně velkých firem
- možno včetně výpočtů pohyblivých složek mzdy (provize z prodeje, bonusy apod.)
- přihlášení i odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a OSSZ (PSSZ)
- měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ (PSSZ)
- evidenční listy, potvrzení pro úřady práce
- příkazy k úhradě mezd a odvodů, mzdové listy
- příprava podkladů pro pravidelné kontroly